V˙jakém rozsahu plníte požadavky či přání návštěvníků?
Našim návštěvníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc. Zajišťujeme nejenom ubytování v zařízeních, které jsou v MIC prezentovány, ale i jiné doprovodné služby, např. předprodej vstupenek na akce pořádané Pragokoncertem, Agenturou Velryba aj. Dále zajišťujeme hromadné rezervace v˙restauračních zařízeních a vinných sklepech.
Poskytujete i speciální služby, např. o víkendech, pro cizince v˙cizích jazycích apod.?
MIC je v˙provozu nejen v pracovní dny, ale i v˙sobotu, v˙případě zajímavé kulturní nebo společenské akce (Dny Komenského, Růžencová pouť...) i v˙neděli. Informace jsou podávány i v˙anglickém a německém jazyce. Pro cizince máme samozřejmě připraveny propagační a informační materiály v˙jejich řeči.
Jak často jsou u vás informace aktualizovány a jakým způsobem?
Informace jsou aktualizovány průběžně vlastními silami a ve spolupráci s˙OHK a firmou Extra NET, s.r.o., která připravuje databázi podnikatelských subjektů v˙celém regionu. Tyto informace budou poskytnuty do výměnné databáze informačních center. O úplnou databázi projevily extrémní zájem holandské subjekty.
Co jiného či nového oproti jiným podobným institucím či sezónám nabízíte?
MIC klade důraz na kompletní servis služeb pro návštěvníky města. V˙letošním roce vstupujeme teprve do naší první letní sezóny, a proto zatím nemáme možnost srovnávat. Avšak doufáme, že všechny služby, které zajišťujeme, přispějí ke spokojenosti návštěvníka města Uh. Brodu.
S˙kým spolupracuje brodské MIC?
Snažíme se navázat spolupráci s informačními centry v˙nejbližších městech regionu za účelem výměny informací o zajímavých kulturních a společenských akcích, programech kin a divadel, ubytovacích zařízeních apod. Tímto způsobem se nám spolupráce částečně daří s˙městem Luhačovice, Uh. Hradiště, navázali jsme kontakt i s˙nově vznikající Regionální rozvojovou agenturou Bílé Karpaty - Moravské Kopanice v˙Žítkové.
Jaká je provozní doba?
Máme otevřeno v˙pracovní dny od 9.00 do 17.00 hod. s˙polední pauzou od 12.00 do 13.00 hod., v˙sobotu pak od 9.00 do 11.00 hod., provozní dobu přizpůsobujeme okolnostem.
Jaké problémy od počátku provázeli činnost MIC?
Hlavním problémem v začátcích MIC bylo uvolnění slíbené kanceláře od města. Protože se nedařilo nabízené prostory uvolnit a otevření MIC se stále odkládalo, zajistila si Agentura Zvonek na vlastní náklady jiné prostory. V˙těchto prostorách také MIC dne 26.9.1997 slavnostně zahájilo činnost. Náklady na rekonstrukci prostor a vybavení kanceláře přesáhly více než 400.000 Kč. Město Uh. Brod nám do dnešní doby uvolnilo na podporu MIC pouze 50.000 Kč. Jsme přesvědčeni, že MIC dobře slouží občanům i návštěvníkům města, což potvrzuje značný zájem o tyto služby a současně město Uherský Brod vzorně reprezentuje - jako jediní v˙okrese Uherské Hradiště jsme splnili náročné podmínky pro zařazení do dvouhvězdičkové kategorie turistických center. Dalším z˙problémů je např. poskytování mylných informací o cenách ubytování. Stalo se nám, že naši kancelář navštívili turisté z˙Prahy a my jsme pro ně zajišťovali ubytování ve vile Regia v˙Luhačovicích. Při ukončení pobytu hosté zjistili, že se ceny ubytování oproti cenám předem d
omluveným rozcházejí, aniž na tuto skutečnost byli dopředu upozorněni.
Kolik pracovníků se stará o provoz MIC v Uh. Brodě?
Na provozu MIC se v˙současné době kromě mě podílí vedoucí MIC Jana Mauritzová. Jelikož používáme moderní výpočetní a kancelářskou techniku a začínáme provozovat výkonný informační systém, ve kterém shromažďujeme veškeré dostupné informace, jsme nuceni spolupracovat s˙firmou Extra NET, s.r.o.