Číslo: 33
17.08.1998
Článků: 61
REDAKCE
ARCHIV
minulých čísel
Rok 1996
Rok 1997
Rok 1998
Rok 1999
Rok 2000
V agentuře Artel v Jarošově myslí na své klienty
Nejstarší ubytovací zařízení ve městě rekonstruovalo prostory
Pro dobré boty do nové prodejny firmy Raveli
V agentuře Artel v Jarošově myslí na své klienty
Uh. Hradiště (JiV) - Přinášíme Vám rozhovor s obchodní ředitelkou reklamní agentury Artel Ing. Janou Zapletalovou.
Kdo je vlastně reklamní agentura Artel?
Agentura Artel, s.r.o. je reklamní a marketingová firma, působící na českém trhu již 7 let. Za dobu své podnikatelské existence si vytvořila pevnou pozici na trhu, je členem AČRA M.K. - Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Orientujeme se do marketingových poradenských služeb a reklamních činností na zakázku pro firmy.
Co je nového v Artelu, s jakou novou službou Artel přichází?
V současné době jsme zařadili do svých služeb poradenskou činnost, týkající se řízení obchodu a marketingu ve firmách.
Jaké další služby Artel nabízí?
Nabízíme svým zákazníkům kompletní služby v oblasti
- corporate identity
- grafického designu
- mediální komunikace
- Public relations
- marketingových poradenských činností
Proč právě tyto služby pro firmy?
Jsme si vědomi toho, že podnikání v oblasti služeb chce vysoce kvalitní personál se znalostmi řídících procesů ve firmách. Pro nás, pro reklamní agenturu, je znalost systémového řízení marketingových činností nezbytná. Musíme poznat řízení a chod firmy tak, abychom cíleně mohli reagovat. Naše znalosti vhodně doplní informace, které nám podávají klienti, a tak dosahujeme vyšší účinnosti při tvorbě reklamy.
Artel zahrnul do svých činností poradenskou práci z oblasti marketingu. S kým ji provádí?
Ano, vytvořili jsme marketingové zázemí, což zjednodušeně znamená, že máme ve svém týmu zkušené marketéry. Dále jsme navázáni na odborné marketingové instituce a špičková pracoviště na vysokých školách.
Jak je tato služba prezentována a nabízena?
Je nabízena jako poradenská práce systémového typu, která umožní optimalizovat postupy v oblastech, jako je např.: prodej, nákup, skladové hospodářství, řízení distribuce, řízení logistických toků, marketingová komunikace, marketingový informační systém.
Předpokládám, že sázíte hlavně na kvalitu...
Prodáváme špičkové produkty a realizujeme špičkové služby. Garantujeme rychlost, kompetentnost, kvalitu produktů a služeb. Jsme si vědomi toho, že právě kvalita našich produktů je podmíněna vysoce připraveným personálem.
Skutečnost, že máte pevné místo na trhu v ČR, hovoří o tom, že umíte prodat kvalitní produkty a služby. Co je vaší předností?
Kreativita, pružnost v myšlení a jednání, připravenost na změny, vlastní zodpovědnost a nasazení.
Můžete vybrat některé z nejvýznamnějších zákazníků?
Česká spořitelna, Kostelecké uzeniny, a.s., Let, a.s., Otma Sloko, Otma Slovácká Fruta, Hobas, Mesit.
Má agentura nějaké motto, kterým se řídí?
Ano, a myslím, že velmi dobře vyjadřuje filozofii firmy. Motto, které reklamní agentura Artel používá, zní: Nemusíte vědět, co přesně od nás potřebujete. Stačí, když víte, čeho chcete dosáhnout.
Nejstarší ubytovací zařízení ve městě rekonstruovalo prostory
Zuzana Lapčíková zahrála všem, kteří si přišli prohlédnout nové prostory - Foto: JiV
Uh. Hradiště (JiV) - Nejstarší ubytovací zařízení ve městě - hotel Fojta - datuje svou historii až do počátků založení královského města r. 1257. Město mělo právo úložné a vedla jím solná stezka. Pod starou radnicí byla původní solnice, kde se sůl ukládala. Hotel Fojta patřil původně velehradskému klášteru, který jej pak předal městu. Tady - v místech nynější prodejny zdravé výživy - byla zřízena solnice. Pozorný návštěvník si tuto skutečnost může připomenout v prodejně, kde je ve stěně vytesán letopočet vzniku. Tento dům už od 17. století sloužil jako ubytovací zařízení. Z významných hostů byl v tomto zařízení ubytován v roce 1937 prezident Beneš u příležitosti Slovácké výstavy. Celá desetiletí patřil tento dům rodině Fojtových a ta jej dostala v restituci zpět. Paní Fojtová, která má už 88 let, dodneška pracuje v pokladně.
Restaurace, která byla znovu po roku a jednom měsíci otevřena v pátek 14. srpna, doznala velkých změn. Interiér navrhl Ing. arch. Radomil Harazim z Brna, generální dodavatel a dodavatel interiéru byl GG Interstyl, s.r.o. Staré Město. K rekonstrukci bylo přistoupeno hlavně z důvodů povodně, která napáchala velké škody. Obnova byla financována z velké části z úvěru, poskytnutého Českou spořitelnou v Uherském Hradišti a Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou Brno v rámci programu Rekonstrukce. Při opravě restaurace byla provedena nová betonová podlaha s tepelnou izolací, nové železobetonové schodiště, rekonstrukce kanalizace, elektroinstalace, vzduchotechnika, provedeno ozvučení restaurace, provedeny rozvody TV a nový interiér.
Dle návrhu architekta byl celý interiér navržen do stylu třicátých let. Do niky byla umístěna uvítací číše - vilkum, která byla charakteristická hlavně pro dobu, kdy v tomto domě pobývali velehradští mnichové. Galerie, ve které jsou umístěny skvělé dobové fotografie, které připomínají hotel z období let 1895 až 1936. Tyto fotografie přefotil pro účely hotelu Foto Šobáň.
Zmodernizovaná restaurace má kapacitu 50 osob v přízemí a 28 na galerii, s možnou úpravou na dva uzavřené salónky pro dvanáct osob. Restaurace je otevřena denně od 10 - 23 hodin, v sobotu od 10 - 20 hodin a v neděli od 9 - 16 hodin. Na jídelním lístku najdete tři menu a také menu zdravé výživy.
Pro dobré boty do nové prodejny firmy Raveli
Veselí nad Moravou (JiV) - Firmu Raveli ve Veselí nad Moravou založil v roce 1991 Radek Velikovský. S výrobou začínali v prostorách zemědělského družstva v Blatnici. Po rozchodu se svými partnery se přestěhovali do Veselí. Jejich specialitou jsou mokasíny, které se vyrábějí podle italské technologie.
Mokasíny se vyrábí hlavně v Indii, kam je jejich výroba hlavně situovaná. Hlavním odběratelem Raveli je Rusko, pro které se vyrábí nejvíce zimní obuv. Jak říká ředitel firmy Radek Velikovský, firma chce jít cestou kvality a módnosti. Proto má také vlastní design centrum. Při výrobě bot je hlavním ukazatelem kvalita. Malé objemy se vyváží i do Německa, Holandska a Maďarska.
Firma v minulém týdnu otevřela vlastní podnikovou prodejnu na Masarykově třídě ve Veselí nad Moravou, kde chtějí z 80 % prodávat v cenách příznivých pro zákazníky boty vlastní výroby. Jako doplňkový prodej bude luxusní a sportovní obuv.
www.hradiste.cz
Program a aktualizace Stanislav Lopata
hudba@hradiste.cz
Čas zpracování: 0 sekund