Číslo: 27
06.07.1998
Článků: 56

Titulní
Uherskohradišťsko
Brodský
Kultura
Podnikání
Z
Pro
Humor
Sport

REDAKCE

ARCHIV
minulých čísel
Rok 1996
Rok 1997
Rok 1998
Rok 1999
Rok 2000


DOBRÝ DEN SLOVÁCKO


Autobazar Štěrba poskytne pro předplatitele poukaz
Se slevou pět procent pro předplatitele - tentokrát u Elektro - Štěrba
Nabídka hotelu Grand uspokojí i náročné zákazníky





Autobazar Štěrba poskytne pro předplatitele poukaz
Kunovice (JiV) - Další z představovaných prodejen a.s. Štěrba Holding Autobazar v Kunovicích najdete na Lidické ulici 578, hned za křižovatkou na výpadovce na Uherský Brod. V této prodejně nelze uplatnit slevu 5%, ale pro předplatitele je připraven poukaz v hodnotě 1000 korun na vyčištění interiéru auta, které si v autobazaru koupí. Kupón platí po dobu půl roku od zakoupení vozu.
V upraveném areálu na vyasfaltované osvětlené ploše najdete okolo stovky vozidel, která jsou určena k prodeji. Auto, které zákazník přiveze k prodeji, je v areálu umístěno po dobu, kterou si určí zákazník. Ten si stanoví také cenu, za kterou chce auto prodat. V případě, že nemá reálnou představu, mu cenu pomůže určit pracovník autobazaru. Auta jsou vykupována také v hotovosti, i když v tomto případě je cena nižší. Autobazar vykupuje i havarovaná vozidla, kterým může zajistit převoz z místa nehody. Auta jdou do prodeje vyčistěná, o což se postará autobazar, a je možné předvést auta na zvedáku. Na přání lze auto po dobu prodeje umístit pod přístřešek. Auta v areálu jsou pojištěna a jsou hlídána i v noci nočním hlídačem a psy. Dle přání zákazníka lze dovézt určitý typ vozu ze zahraničí s výběrem přímo na místě, v případě havarovaného vozu vám nabídnou služby vlastního autoservisu a lakovny. Je možné zařídit v autobazaru prohlídku na STK a eventuálně v servisu odstranit projevené závady.
Dobrá je také spolupráce s firmou Elektroservis Jurčík, který provádí kontroly motoru, katalyzátorů a řídících jednotek. V případě, kdy prodejce nutně potřebuje vůz, může si za výhodných podmínek vypůjčit Favorita z autobazaru. Vedoucí Horsák k tomu říká: Na zakázku můžeme pro zákazníka přivézt z Kanady džípy a karavany. Už od 1.4. do 20.12. t.r. pořádáme akci Broukománie, což pro prodávajícího či kupujícího znamená zařazení do slosování o červeného VW Brouka 1.3 s koženými sedačkami, palubní deskou z leštěného hliníku a CD HiFi aparaturou v hodnotě 100 000 korun. Auto můžete pořídit také na splátky buď ve spolupráci se spořitelnou, anebo auta do stáří pěti let s OS Kredit Leasing. V autobazaru vás obslouží denně od osmi do 21 hodin, informace podají na telefonním čísle 0632/548 548.
Další pobočka je zřízena v Napajedlích, kde jsou v nabídce také motocykly přivezené z USA a Kanady. Současně probíhá v těchto prostorách motobazar. V Napajedlích najdete prodejnu na Kvítkovské ulici. Inf. na tel. 0602/508 923. Nabídku najdete na internetu pod zn. www.sterba.cz.







Se slevou pět procent pro předplatitele - tentokrát u Elektro - Štěrba
Uh. Hradiště (JiV) - Nově otevřená prodejna Elektro - Štěrba na Centrumu je jednou z těch prodejen, ve kterých mohou naši předplatitelé nakupovat se slevou. Obchod je označen žluto - modrým logem a po prokázání vaší identifikace je možno provést vlastní nákup. Jak uvádí vedoucí Radek Vacula, zákazníkům poskytnou široký sortiment z bílé i černé techniky. V současnosti jdou nejvíce na odbyt ledničky. V prodeji jsou dále mrazničky, pračky, sušičky, myčky, sporáky, odsávače a drobné spotřebiče. Najdete zastoupení takových značek, jako je Whirpool, Thomson - Calex, Bosch, Siemens, Philco, Zanussi, AEG, Mora. Z tzv. černé techniky jdou nejvíce na odbyt televizory či videokamery. Radek Vacula nám řekl: Tradičně se hodně prodávají pračky, ledničky, vysavače a mikrovlnné trouby, teď před mistrovstvím světa ve fotbale šly na odbyt televizory. Máme akční nabídku, která byla distribuována do domácností a tam si zákazník může přečíst, které zboží u nás v současnosti až do konce prázdnin pořídí se slevou.
Slevy u nás poskytujeme také členům klubu Planeta Nova, Českomoravské stavební spořitelně, GWC, aj. Je ale nutno upozornit na to, že slevy nelze sčítat, a tak by měl zákazník využít tu možnost, která mu poskytne nejvyšší slevu. Slevy také nejde uplatňovat u některého druhu zboží. V prodejně je možnost nakoupit nejenom za hotové, ale využít systému Multiservis, eventuálně využít nového projektu OS Real Kredit (podrobnosti jsme uvedli v minulém čísle na str. 2). Multiservis je pro zákazníky výhodný v tom, že po zaplacení akontace a předložení požadovaných dokladů si zboží odnese domů. Z dokladů potřebuje občanský průkaz a jiný průkaz totožnosti (pas, rodný list nebo řidičský průkaz) a potvrzení o výši příjmu. Výši akontace si od 10 % určí zákazník sám, a tím také splátky, které se rozloží až do 50 měsíců. Zboží si může odebrat do výše 75 000 Kč.







Nabídka hotelu Grand uspokojí i náročné zákazníky

Uh. Hradiště (JiV) - Jedním z nejstarších gastronomických zařízení v našem městě je hotel Grand, který provozuje akciová společnost UHGAST. Zašli jsme za jejím ředitelem Radkem Komárkem a položili mu několik otázek:

Mohl byste nám přiblížit historii hotelu Grand?
Hotel Grand má téměř osmdesátiletou historii. Slavnostně otevřen byl 12. února 1919 v 15.00 hodin za účasti čelných funkcionářů města. Během dvou let vybudoval tehdejší investor Karel Hauser druhý největší a a na svou dobu nejmodernější hotel ve městě, který provozoval téměř dvacet let. V listopadu 1939 totiž hotel odkoupila stavební firma ing. Lejsek - Šoušek z Olomouce, která v té době prováděla výstavbu silnice Brno - Hodonín. V r. 1940 byl hotel modernizován, avšak majitelé jej neprovozovali, byl v pronájmu až do r. 1959. Po znárodnění patřil podniku Restaurace, který jej v letech 1970 - 1973 modernizoval a rozšířil o vykoupený sousední dům č. 349. K další adaptaci a modernizaci došlo v letech 1980 - 1986. Největší rekonstrukcí prošel v roce 1987, kdy byl rozšířen přestavbou sousedního obytného domu a nově došlo k přístavbě kuchyně a skladovacího zázemí. V roce 1997 pak byla provedena rekonstrukce interiérů pokojů původní budovy. K dokončení rekonstrukce ubytovací části opravou a výměnou koupelen dojde na konci letošního roku. V současnosti je interiér hotelu modernizován, k dispozici je 10 jednolůžkových pokojů, 35 dvojlůžkových, 4 čtyřlůžkové a 3 apartmány. Pokoje jsou vybaveny koupelnou a sociálním zařízením, televizorem, některé pokoje mají chladničky s minibarem. Pro své hosty má hotel k dispozici vlastní hlídané parkoviště. Gastronomickou a společensko-zábavní funkci hotelu tvoří střediska restaurace, kavárna a salonky.

Jak se podepsala na provozu hotelu loňská povodeň?
Rozhodně zpomalila záměry společnosti. Prioritní bylo co nejdříve obnovit prostý provoz a vyrovnat se s následky povodně. De facto tak ze dne na den přestala existovat vinárna, kompletní kotelna a veškeré technické a skladovací zařízení.

Co je hlavním cílem vašeho podnikání?
Cílem podnikatelského záměru je uspokojení celého spektra spotřebitelské poptávky na trhu v rámci konkurenčního prostředí v daném regionu při maximální možné produktivitě pracovníků, technologie, prostor a vybavení. Veškeré úsilí je směřováno k získání přední pozice v našem regionu v oboru gastronomie a hotelnictví. Naším záměrem je vybudovat z hotelu Grand centrum standardních služeb, které by uspokojily i zahraniční klientelu.

Existuje ve vašem oboru podnikání nějaká podpora?
V poslední době je podnikání v oboru pohostinství (tzn. gastronomie a ubytování) stále obtížnější. Podpora oboru neexistuje, kupní síla nestále slábne, schází odborně zdatní pracovníci a konkurence se neustále rozrůstá. Udržet si pozici na trhu znamená neustále přicházet s něčím novým a soustavně omezovat náklady spojené se zajišťováním služeb. Na rozdíl od podobných zařízení hotel Grand nikdy nepřestal plnit svoji funkci stravovacího a společenského podniku.

Co momentálně nabízíte svým hostům v gastronomii?
Pro své hosty jsme zavedli nabídku poledního menu za velmi výhodnou cenu 50 Kč. Menu je složeno z polévky (výběr ze dvou druhů), hlavního jídla (výběr ze tří druhů + jeden druh zdravotně šetřícího jídla) a dezertu (denní obměna různých druhů ovoce, moučníků a zmrzlin). Vydáváme i vlastní stravenky, případně je možno používat jiné druhy platných stravenek nebo stravovacích kuponů. Pro odběratele, kteří disponují vlastní závodní jídelnou, vyrábíme smluvně jídla v kategorii závodního stravování a odběrateli mohou být dopravena do jeho vlastní závodní jídelny. Dále zabezpečujeme firemní akce, rauty, recepce, zahradní slavnosti apod. buď v prostorách hotelu Grand, nebo přímo u zákazníka. K tomu patří výroba jídel studené i teplé kuchyně. V neposlední řadě zajišťujeme v saloncích hotelu rodinné oslavy.

A co personál?
Jak jsem již výše uvedl, největším problémem je nedostatek kvalifikovaných odpovědných pracovníků, zejména pak v obsluze, a nezbývá nám nic jiného, než si je sami vychovávat. Proto bylo v gastronomických provozech hotelu zřízeno středisko praktické výuky, které má za úkol vychovávat učně oboru kuchař a číšník. Zaměstnáváme mistry odborné výchovy, kteří jsou zárukou kvalitní výuky učňů. Právě před několika dny vykonali učni v prostorách hotelu Grand svou závěrečnou zkoušku.

Co říci na závěr?
Naším záměrem je zachovat hotel Grand jako tradiční podnik se standardními službami úrovně 3hvězdičkového hotelu. Od loňského roku je hotel řádným členem Národní federace hotelů a restaurací ČR. Úroveň gastronomických provozů byla oceněna letos v červnu členstvím ve Společenstvu gastronomů národní federace hotelů a restaurací ČR. I když jsme si plně vědomi, že i my máme ještě rezervy, doufáme, že s našimi službami jsou zákazníci spokojeni a rádi se k nám budou vracet.







www.hradiste.cz
Program a aktualizace Stanislav Lopata
hudba@hradiste.cz
Čas zpracování: 0 sekund