Číslo: 4
25.01.1999
Článků: 58

Titulní
Uherskohradišťsko
Brodský
Kultura
Z
Pro
Humor
Sport

REDAKCE

ARCHIV
minulých čísel
Rok 1996
Rok 1997
Rok 1998
Rok 1999
Rok 2000


DOBRÝ DEN SLOVÁCKO


Salon Valentýn ženám
Test pro volnou chvíli
Rostliny kolem nás
Cestování
Leden na včelíně
Moravská spořitelna v Uherském Hradišti
Firma AUTOCENTRUM SLZ vznikla v roce 1993





Salon Valentýn ženám
Slavnostní účesy
Krásný účes je zárukou, pokud se chcete blýsknout na společenských akcích. V tomto zimním období se jedná hlavně o plesy, které bývají obvzvláště prestižní záležitostí.
Základem kvalitního účesu je bez debaty zdravý vlas, proto na tuto záležitost myslete již s předstihem a věnujte svým vlasům dostatečnou péči. V letošní sezoně kralují klasické účesy, jako jsou například drdoly, drdůlky či velmi elegantní uzly z dlouhých i polodlouhých vlasů. Tyto účesy lze s trochou fantazie vytvořit i doma. Vlasy je nutno předem natočit na velké natáčky, pak vytvořit požadovaný tvar drdolu pomocí sponek a řádně zalakovat. Pokud jsme majitelkami krátkého účesu, je po umytí vlasů možnost vyfoukání do příslušného tvaru, ofinku sepněte dnes velmi moderní sponkou či sponou, nebo můžeme krátké vlasy nagelovat a sčesat dozadu.
Další možností, jak zvýšit atraktivitu účesu, je jeho doplnění filtry, které jsou k dostání v gelu i v laku. Pokud si nebudete jistá, že přípravu účesu zvládnete dokonale, přenechejte tuto práci své kadeřnici.







Test pro volnou chvíli
Jste skřivánek nebo sova?
Náš organismus je řízen jakýmisi vnitřními hodinkami, které jeho činnost dělí na úseky, kdy pracuje na plný plyn a naopak se nachází v útlumu. Střídání přílivu a odlivu energie označují odborníci výrazem biorytmus, jímž vlastně vysvětlují, proč někdo je hned po ránu čiperný a plný sil, zatímco jiný se do tempa dostane třeba až k poledni.
Jak jste na tom vy? Odpovíte-li poctivě na otázky následujícího testu, po součtu bodů se dozvíte nejen, zda patříte mezi skřivánky či sovy, ale jak tomuto zjištění podřídit režim dne.
							ano   občas  ne
1.  Býváte večer podrážděná nebo deprimovaná?		0	1	2
2.  Chodíte spát nejdříve ve 22 hodin?			2	1	0
3.  Míváte večer studené nohy?				0	1	2
4.  Vstáváte ráno až na poslední chvíli?		2	1	0
5.  Cítíte se už v poledne jako vymačkaný citrón?	0	1	2
6.  Přepadne vás únava před 20. hodinou?		0	1	2
7.  Dostanete největší chuť na jídlo pozdě večer?	2	1	0
8.  Máte výdrž na zábavách končících nad ránem?		2	1	0
9.  Vítáte nový den s úsměvem či dokonce zpěvem?	0	1	2
10. Mlčíte zarputile při snídani?			2	1	0
11. Pospícháte brzy ráno honem na WC?			0	1	2
12. Vyděsí vás zvonění budíku?				2	1	0
13. Přicházíte do zaměstnání ospalá?			2	1	0
14. Vyskočíte ráno bez problémů z postele?		0	1	2
15. Zíváte už při přípravě večeře?			0	1	2
16. Míváte po ránu náladu pod psa?			2	1	0
17. Dokážete být čilá a při chuti i o půlnoci?		2	1	0
18. Vstáváte časně také během dovolené?			0	1	2
19. Jste i pozdě večer příjemnou hostitelkou?		2	1	0
20. Máte ráno hlad jako vlk?				0	1	2
Hodnocení:
Součet 0 až 10 bodů
Patříte mezi skřivánky, kteří vítají den radostně třeba už jen proto, že chodí spát se slepicemi. Ráno berete jako dar, který se rozhodně nesmí promarnit lenošením. Protože vaše výkonnost i dobrá nálada klesají v druhé polovině dne, přesuňte vše důležité a náročné na dopoledne. Nutno dodat, že ranní ptáčata tvoří většinu populace.
Součet 11 až 29 bodů
Nejste ani ranní skřítek, ani noční víla. Čím nižší součet bodů jste získala, tím máte větší pravděpodobnost dosáhnout maximální výkonnosti v ranních hodinách. Blížíte-li se k číslu 19, pak už nepochybujte o tom, že vaším spojencem je noc.
Součet 30 až 40 bodů
Jakmile se setmí, začínáte být ve svém živlu. Jste přesně ten typ, který celoživotně svádí boj (a většinou v něm prohrává) s budíkem, vytrhujícím vás ze slastného spánku. Jelikož ráno i dopoledne nelze vsadit na vaši dobrou kondici, zkuste alespoň nejdůležitější činnost přeložit na později. Pokud přijmete pozvání na večírek, sledujte občas ručičky hodinek. Mohlo by se totiž stát, že díky své obdivuhodné vitalitě přestanete respektovat jedno pravidlo slušného chování. Jaké? Odejít v pravou chvíli.

Rady pro skřivánky
- nejtěžší a také psychicky nejnáročnější úkoly vykonávejte ráno, co během dopoledne nestihnete, nechte si až na 15. hodinu, kdy u vás opět dochází k přílivu energie.
- večer věnujte výhradně relaxaci, jedno zda u pěkné knihy či v kruhu rodinném.
- povečeřte nejpozději v 18 hodin, avšak něco lehce stravitelného. Pozdní, navíc tučné a masité jídlo zatěžuje organismus, takže místo aby nabíral energii, musí ji naopak vydávat k trávení.
- I nejpříjemnější večerní atmosféru neprotahujte do nočních hodin, pro vás je nejzdravější spánek před půlnocí.

Rady pro sovy
- věnujte pozornost snídani, první jídlo by mělo být vzpruhou, nikoli zátěží, prohlubující ospalost. Konzumujte lehkou, na vitamíny bohatou stravu.
- ráno se věnujte rutinní práci. Tedy činnostem, jež lze zvládnout takříkajíc levou rukou. Jelikož sova se dostává do tempa mezi 10. až 12. hodinou, od této doby můžete pracovat naplno. To znamená snažit se zvládnout co nejvíce.
- pozdní večer považujte za optimální dobu k duševní činnosti, je to čas vhodný pro studium či náročné koníčky.
- nejlepším uspávacím prostředkem je pro vás vydatnější večeře, po níž se i čilý organismus unaví, takže nastane potřebný útlum.







Rostliny kolem nás
Klívie potřebuje pozornou péči
Mnoho přátel květin si vzpomíná na maminčinu klívii, která je velmi známá také pod názvem řemenatka, na její svítivě oranžové květy. Za časů našich babiček to byla častá pokojová rostlina.
Pochází z jižní Afriky, roste divoce ve skalních oblastech. Z nevysvětlitelných důvodů byla pojmenována křestním jménem vévodkyně z Northcumberlandu. Během doby pěstitelé vyšlechtili klívii na pokojovou rostlinu se zářivými květy od barvy tmavooranžové po bíložlutou. Klívie velmi dobře snáší zastínění, a proto se jí daří i v tmavších místnostech.
Během květu se musí klívie hodně zalévat, později méně a v zimě skoro vůbec ne, pouze v přílišném suchu. Klívie se snadno množí novými výhonky, které se vytvářejí na bázi listů. Odejměte je s kusem kořenové hmoty, když dorostou zhruba 15 cm, tedy až druhým - třetím rokem.
Každý rok po odkvětu máte při přesazování menších klívií možnost vypěstovat nové rostliny. Vezměte čerstvé výhonky a zasaďte je do vlhké zeminy bohaté na živiny, která má vespod trochu štěrku, aby voda dobře odtékala. Teprve když nová rostlina vytvoří stvol dosahující výšky listu, měla by se zalévat a hnojit, jinak se květy nevyvinou, popřípadě zůstanou mezi listy, a to by nebylo příliš dekorativní a byla by to škoda.
Můžete dvě menší rostliny pěstovat společně. Dva stvoly vedle sebe obsypané květy působí obzvlášť půvabně.
Klívie vyžaduje po celý rok značnou péči, jinak nezačne kvést, zůstane jen stále zelenou rostlinou. Od září do ledna má klidové období - to je zvyk, který si podržela ze svého domova. Svědčí jí místo na širokém okenním parapetu,kam dopadají přímé sluneční paprsky jen ráno nebo večer. V létě potřebuje pokojovou teplotu od 18 do 200C, v zimě asi 150C. Pravidelně opět začněte zalévat, až když se objeví květní stvol.







Cestování
Ing. Vladimír Basovník popisuje svou cestu a pobyt v trnitém Mexiku. (12. pokračování)
Blížíme se k˙Matehuale. Hory a kopce se rozestupují. Náhorní rovina je skutečně rovinou a silnice jako přímka končí pod oblohou. Hodinu jízdy bez zatočení volantem.
Dálnice v˙Mexiku má jednu specialitu pro nás nezvyklou. Je jí RETORNO. Místo, kde se můžete vrátit do protisměru. Upozorňuje na to dopravní značka a levý pruh dálnice slouží pro odbočení. Na úsecích, kde není několik desítek kilometrů křižovatka, je to nezbytné. Dálnice nejsou oplocené, takže se můžete snadno potkat s˙lidmi, kteří ji přecházejí, popřípadě s˙dobytkem, který se popásá kolem dálnice.
Před Matehualou zastavujeme u malé vesničky na nalezišti Turbinicarpus polaskii. Nalézáme jej poměrně brzy. Z˙nevelkého kopce pozorujeme vesničku pod námi. Domky z˙hlíny obehnané ploty z˙kaktusů. Široké údolí vyplňuje porost chaparalu. Jen ojediněle je vidět malá políčka, trpící suchem. Roztroušeně se pasou ovce, kozy, osli, koně a krávy. Spíš se snaží přežít.
Dálnicí pod námi uhánějí kolony trucků. Tyto kolosy na hlavní trase do USA jsou několikrát větší než hospůdky, u kterých řidiči zastavují, aby se občerstvili.
Kousek od našeho zaparkovaného auta je základní škola. Jednotřídka, kde jsou všechny děti z˙vesnice. Vzbuzujeme zájem, děcka vybíhají ze dveří a zavěšená na pletivu plotu na nás pokřikují. Když je fotím, radostně mávají a zubí se.
Nepříjemného souseda mají v˙pneuservisu. Neuvěřitelný nepořádek a skládka všemožného odpadu. Špatný příklad.
Skutečností je, že i když mnoho z˙domorodců má pořádek kolem svého domku, nepořádek za vesnicí je asi nevzrušuje. Klidně vyváží odpadky do rybníku za vesnicí, do různých strží nebo volně do přírody. Trochu barbarské, ale u nás je těch barbarů také dost.
V˙Matehuale děláme technickou zastávku. Pavel má v˙úmyslu zavolat domů, já chci koupit nějaké pohlednice. Zaparkujeme na náměstí a rozcházíme se.
Střed města nese známky španělské kultury, kterou začíná přemalovávat Amerika. Starobylé domy mají nádvoří s˙fontánou, arkádami a zelení. Vstupuji do věkovitého hotelu. Do pokojů v˙patře se vchází z˙ochozu atria. Prostředí má silně kladný náboj. Emocionálně vybízí k˙zastávce, posezení, pobytí. Bohužel.
V˙ulicích vedle starých krámků přímo agresivně vyhlížejí obchody amerického stylu. Poutače, reklamy, velké výklady se zbožím a vlezlé nabídky slev. Sleva z˙vysoké nabídky.
Přicházím na další náměstí s˙velkým chrámem z˙pálených cihel, obehnaným lešením, mimo průčelí. Z˙nabízených pohlednic v˙celém městě nacházím bohužel jen obrázek průčelí chrámu a jeho oltáře.
Ve vedlejší ulici je budova městské tržnice. Velikost sportovní haly, kde se dají koupit potraviny, oděvy, obuv, šperky a různé pomůcky do domácnosti včetně sedla na koně. Ovoce a zelenina jsou perfektně poskládané na pultech. Stánky s˙různým kořením voní na dálku. Stejně tak stánky s˙rybami. Pastva pro oči.
Míjím stánky s˙koženým zbožím, kde dostane každý kovboj či chovatel všechno, co potřebuje do své výstroje. Od oblečení po perfektní boty zvané koně, uzdy, uzdičky, ohlávky, řemínky, biče, ozdoby postrojů či obyčejné řemeny do kalhot.
V˙ulicích je zřetelný kontrast pohody a spěchu. Muži postávají, posedávají a diskutují. Spěchají ženy. Odpovídá tomu i nápis na lítačkách baru Las Vegas: Mladým vstup zakázán. A pod tím připsáno: Také ženám a muzikantům.
Pavel se domů nedovolal, já jsem nekoupil pohlednice, takže úkol nesplněn. Vracíme se na dálnici.







Leden na včelíně
Mrazivé, ale vyrovnané počasí přispívá k˙dobrému vyzimování včelstev daleko víc než teploty kolísavé, vystupující až nad nulu. S˙poklesem teplot se včely stahují do zimního hroznu, do tvaru koule, která má z˙geometrických tvarů nejmenší povrch při stejném objemu. Včely tedy zimují v˙seskupení, které jim zajišťuje nejmenší tepelné ztráty způsobené vyzařováním z˙povrchu. Proti úniku tepla se včely také chrání vytvořením tzv. kožíšku, to je těsným semknutím jednotlivých včel. Čím je chladněji, tím se včely těsněji přitlačí k˙sobě. Při vnějších tepelných výkyvech se musí hrozen přizpůsobovat a častěji se uvolňuje,což ubírá včelám teplo a energii potřebnou pro přežití zimy. Podobně se hrozen uvolňuje i při vyrušování včelstev. Obnova ztraceného tepla vyžaduje pak energii, kterou včely doplňují spotřebováním cukerných zásob, zvýšená spotřeba cukru vede zase k˙předčasnému přeplnění výkalového váčku včel a může se později projevit kálením včel v˙úle.
V˙zimě je proto největší starostí včelaře preventivně předcházet rušení a zajistit včelám klid.Škodlivě působí zejména opakované rušení, např. údery větví stromů na střechu nebo do stěn úlů při větrném počasí . Zajišťujeme také drátěnými síty česna úlů, aby hlavně sýkorky nevyrušovaly včely vytahováním mrtvolek z˙česna nebo klováním do česna. V˙oblastech, kde bývá více sněhu, musíme sledovat i to, aby česna nezapadla sněhem. Čerstvě napadený sníh nebrání pronikání vzduchu. Jeho zledovatění však již omezuje výměnu vzduchu a včelám hrozí i udušení. Dobrou obranou je mít v˙úle i jiné větrání, např. zasíťované dno. Na česnech také sledujeme, zda do úlu nepronikla myš nebo rejsek. Jsou-li mrtvolky celistvé, je vše v˙pořádku. Rozdrcené včely svědčí o přítomnosti myši, vykousané hrudníčky včel nás upozorňují, že v˙úle může být rejsek. Zatímco myš zůstane v˙jednom úle, rejsek přechází do dalších úlů, kde není dobře upravené česno.
V˙obou případech musíme v˙příhodný den vetřelce z˙úlu odstranit a zamezit jejich dalšímu pronikání do úlů. I když včelstvo při práci rušíme, je to rušení jednorázové, které včelám neublíží tolik jako opakované rušení uvedených vetřelců. To všechno ale daleko lépe rozpoznáme na podložce na dně úlu, pokud ji máme volně přístupnou, např. při odklopení záklopky v˙zadní části dna nástavkové soustavy. Podložky se vkládají do úlů povinně k diagnostickým účelům při zjišťování průběhu varoázy ve včelstvu. Málo se však využívají ke sledování zimování včelstev. Vidíme na nich např. řádky měli, které podle obsednutých uliček ukazují sílu zimujícího včelstva. Krystalky cukru znamenají, že zásoby byly hůře zpracovány a krystalizují. Včely při nich mohou mít žízeň a nadměrná krystalizace může mít špatné důsledky pro přezimování. Zkrystalizované zásoby jsou pro včely totiž nepřijatelné, protože pro jejich zpracování potřebují včely vodu, a ta v˙zimě není v˙úle v dostatečném množství.
Na podložce nacházíme také mrtvolky včel. Jejich větší množství nasvědčuje, že se jedná buď o hynutí starých včel, nebo je včelstvo rušené, včely se uvolňují z˙hroznu a hynou zkřehnutím. Mezi mrtvolkami můžeme objevit i matku, což nevěstí nic dobrého a avizuje nám to, že je včelstvo bezmatečné. To bychom měli ale poznat i podle toho, že včelstvo je neklidné. Na bezmatečnost včelstva nebo zimování s˙neoplozenou matkou po pozdní tiché výměně matky nás upozorní i mrtví trubci. Pokud je ale včelstvo dobře připravené k zimování, nemusí se včelař o přežití včel obávat a má pak přes zimu dost času využít zimního klidu k˙některým přípravným a údržbářským pracím: sbíjení a drátkování rámků, údržba a opravy úlů a rojáčků atd. Dlouhé zimní večery poskytují i více času ke studiu včelařské literatury.
František Nešpor







Moravská spořitelna v Uherském Hradišti
Uh. Hradiště (red) Nejeden obyvatel našeho regionu si v prvních dnech letošního roku všiml rozšíření spektra institucí nabízejících finanční služby. Jejich počet od 1. ledna doplnila Moravská spořitelna. O vzniku a cílech Moravské spořitelny v našem regionu hovoříme s ředitelem pobočky v Uherském Hradišti RNDr. Romanem Sedláčkem.

Pane řediteli, můžete našim čtenářům přiblížit okolnosti vzniku Moravské spořitelny.
Naše spořitelna je organizační součástí Investiční a poštovní banky, a.s. Tato banka se v rámci IPB Group stala na jaře loňského roku majoritním vlastníkem Banky Haná, a.s. V průběhu druhého pololetí byl na základě tohoto kroku připravován projekt začlenění Banky Haná, a.s. do Investiční a poštovní banky. Z několika variant projektu byla nakonec zvolena forma prodeje části podniku - tedy odprodej zásadní části Banky Haná, a.s. a odsouhlasení Českou národní bankou. Odkoupená část banky byla do IPB, a.s. začleněna jako samostatná divize s názvem Moravská spořitelna. Tato divize převzala všechny vztahy ke klientům, které původně spravovala Banka Haná, a.s.

Banka Haná je tedy další bankou, která zmizela z našeho finančního trhu?
Nikoliv, Banka Haná, a.s. nadále existuje, operuje na mezibankovním finančním trhu, neposkytuje však služby klientům. IPB, a.s. nadále vlastní rozhodující balík akcií. Myslím ale, že pro čtenáře bude zajímavější věnovat se Moravské spořitelně.

Dobře. Pocítili vaši klienti nějak změnu banky?
Rozhodně ne záporně. Naší snahou bylo zabezpečit hladký přechod tak, aby klienti žádnou změnu nezpozorovali. Nebyly na ně kladeny žádné požadavky, nemuseli nic vyřizovat. Všem zůstala zachována původní čísla účtů, včetně směrového kódu. IPB, a.s., divize Moravská spořitelna navázala na bývalou nabídku Banky Haná a podporuje drtivou většinu původních produktů a služeb. Nedošlo ani k významným změnám aktuálních obchodních podmínek. Je samozřejmostí, že podmínky obchodů uzavřených do 31.12.1998 IPB, a.s. převzala a plně garantuje jejich plnění.

A co klienti přechodem do Moravské spořitelny získali?
Především se stali klienty kapitálově nejsilnější tuzemské banky. Banky vysoce bezpečné, finančně stabilní a dynamicky se rozvíjející. Banky, která byla privatizována a má silného strategického partnera. Tím je celosvětově působící japonská finanční skupina Nomura. Stali se součástí rodiny více než 2,5 milionu klientů, kteří mohou, a také tak činí, využívat kompletní spektrum bankovních služeb. Získali jistotu stability svých vkladů. Současně mohou využívat tradičních předností Banky Haná, které Moravská spořitelna přenesla do svého působení - indiviudální klientský přístup, pružnost, profesionalitu i vstřícnost a přívětivost bankovního personálu.

Banka Haná se vždy prezentovala jako univerzální banka. Na jakou klientelu se zaměřujete nyní?
Moravská spořitelna je součástí velkého finančního celku a je tedy přirozené, že v jeho rámci dochází k určitému rozdělení oblastí zájmu. Základní orientace naší divize je poskytování služeb drobného bankovnictví. Budeme se zaměřovat zejména na občany, živnostníky, menší a střední firmy a také orgány místní správy a samosprávy. Této klientele nabízíme odpovídající spektrum produktů a služeb, které budeme dále zkvalitňovat. Chceme navázat na dobrou pozici Banky Haná na Moravě a dále posilovat postavení Moravské spořitelny v jednotlivých moravských regionech, v případě naší pobočky na Slovácku.

Jaké služby tedy Moravská spořitelna nabízí a co nového připravuje?
V naší nabídce je široká škála vkladových služeb - od tradičních vkladních knížek přes klasické termínované vklady až po moderní, klientsky zajímavé vklady typu Profit či Kapitál. Pro účely platebního styku a každodenní správu rodinných či privátních financí slouží Osobní účet, pro obchodní společnosti, podnikatele a firmy vedeme Obchodní účty. K těmto účtům nabízíme celou řadu doplňkových služeb a instrumentů, včetně například platebních karet či systému elektronického bankovnictví. Dynamicky se rozvíjí projekt Občanských úvěrů, které slouží k financování soukromých potřeb rodin i jednotlivců. Tento projekt chceme letos dále rozšířit a nabídnout další typy občanských půjček, včetně povoleného debetního zůstatku běžného účtu. Nově připravujeme soubor úvěrových služeb pro živnostníky a rodinné firmy. I v oblasti vkladových služeb můžete očekávat novinky. Naší snahou je nabízet jednoduché, pro klienty přitažlivé a efektivní produkty.

Pane řediteli, děkuji za rozhovor a věřím, že se vám podaří uvedené cíle realizovat.







Firma AUTOCENTRUM SLZ vznikla v roce 1993
V současné době si tato společnost stojí na trhu prodeje mobilních telefonů velmi dobře. Podařilo se jí vybudovat silnou pozici v regionu Uherské Hradiště, podchytila obrovský okruh zákazníků z řad občanů, fyzických i právnických osob. Díky tradici, profesionálnímu přístupu k zákazníkovi, odborné a vlídné péči o ně přichází denně do její prodejny desítky nových zákazníků. Nejen díky bohatým zkušenostem, ale také díky stálé kapitálové situaci si firma AUTOCENTRUM SLZ může dovolit profesionální péči a starost o velké zákazníky v oblasti MA. Kromě vlastní centrální prodejny v přízemí OD Delta v Uherském Hradišti na Protzkarově ulici na sebe firma AUTOCENTRUM SLZ váže několik subdealerů. Jejich prodejny se nachází opět na výhodných strategických místech. Jednak v těsné blízkosti autobusového nádraží Uherské Hradiště v ulici Františkánské, dále na Mariánském náměstí a ve Starém Městě na ulici Huštěnovská. V současné době připravuje majitel otevření další pobočky v centru Zlína a Vsetína.
- Firma AUTOCENTRUM SLZ má k dispozici servis, na přání zákazníka provádí montáže příslušenství, Hands free v případě koupě sady a telefonu zákazníkem, ale také zabezpečovací zařízení do os. automobilů, imobiliserem, pískování skel, čištění interieru.
- Firma AUTOCENTRUM SLZ poskytuje zdarma zapůjčení telefonu - na vyzkoušení signálu NMT a GSM - po dobu opravy jeho telefonu.
- Tým prodejců mobilních telefonů firmy AUTOCENTRUM SLZ je odborně vyškolen na profesionální úrovni. Zaměstnanci vědí, jak se důstojně chovat k zákazníkovi, jak mu ochotně podat kompletní výklad o výrobku, který v něm vzbudil zájem. Řídí se hlavním heslem: Spokojený zákazník - základ úspěchu.
- Pracovníci firmy AUTOCENTRUM SLZ dále absolvují návštěvy zákazníků za účelem jejich informovanosti o novinkách všechny potenciální zákazníky, stará se o nové členy společnosti EUROTEL, stávající zákazníky, stejně tak jako o zákazníky zařazené ve skupině MA.
Firma AUTOCENTRUM SLZ zavedla s platností od 1.1.1999 další obrovskou výhodu pro své zákazníky. Přešla totiž na splátkový prodej zákazníkům ve spolupráci se společností SALAMANDR, čímž dokáže ještě více zpřístupnit služby společnosti EUROTEL nejširšímu spektru zákazníků. Posledních několik odstavců bezesporu svědčí o tom, že se firma AUTOCENTRUM SLZ nemalou měrou zasloužila za celou svou dobu působnosti o zpřístupnění sítě GSM v regionu Uherské Hradiště.
Pokud se chcete sami přesvědčit o kvalitách nabízených služeb firmy Václav Vaďura AUTOCENTRUM SLZ, neváhejte a přijďte si vybrat do příjemného prostředí prodejny v přízemí OD DELTA, ul. Protzkarova 1220. Prodejci se Vám budou ochotně věnovat denně od 8.00 do 17.00 hod.







www.hradiste.cz
Program a aktualizace Stanislav Lopata
hudba@hradiste.cz
Čas zpracování: 0 sekund